. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

utgång med osäker utgång

2 kommentarer

Har precis kollat de två senaste avsnitten av Big Brother, jäklar vad kul! Haha, asså riktigt härligt med skräcktema 😀 Här finns en massa kul att titta på 😉

Den snyggaste samt skönaste killen i huset 😀

Jaha, kvällen igår blev väl ingen jääättehit kanske.. Eller iaf inte för mig. Tror mycket det berodde på att vi inte kom in på Hallands först utan fick bege oss till Gbgs nation. Men, måste väl ha någon kväll som är mindre rolig för att uppskatta de andra 😉 Hade dock himla trevligt då både Elin, Therese och Maja kom hit innan (Y)

Idag blir det en runda till Lund först och sen till Barsebäck. Snäll som jag är ska jag köpa en bok till Ola innan jag träffar honom efter högskoleprovet. 😉 Var inte tänkt att han skulle hem denna helgen, men pga provet får jag en mysig kväll med min fina pojkvän 🙂 Just det, måste säga att jag fick världens sämsta uppvaknande imorse. Grannarna håller på och renovera hela huset, så jag fick äran att vakna till en sågklingas underbara ljud… Jisses, inte helt okej! :O

Tog inte en enda bild på hela kvällen igår… 😦 Det blir nästan alltid så, ändring tack! Nej, ska nu ta en välbehövlig dusch (fy faaan vad svettigt det var på dansgolvet igår) och sedan höra om man kan få skjuts in till Lund 😉 Får se om det blir någon mer update idag, annars blir det imorgon 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

2 tankar om “utgång med osäker utgång

  1. Jag höll på att garva ihjäl mig när de va skräckkväll! Och ikväll var väl förtsättning på skräcknatten va?

Lämna en kommentar