. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

morsning korsning

Lämna en kommentar

Back to work! Höll på att glömma min jäkla salva idag igen, men kom ihåg den precis vid ytterdörren. Fick panik för att jag inte hittade den då jag typ precis hade haft den i handen. Bra jobbat som vanligt… Men den kom med och nu sitter jag här med dimmig blick. Ingen annan ser ju det men jag känner mig lagom handikappad då jag måste flirta med datorn ett antal gånger innan jag ser vad som står på den 😉

Det här händer nästan varja gång jag har målat mina naglar. Exakt likadant varje gång det händer. Fattar verkligen inte vad det är jag gör..? :S

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

