. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

jobbigt jobb

Lämna en kommentar

Tiden går snabbt när man pysslar med småsaker hela tiden. Har bland annat tagit ur luften från en massa ballonger och jag hade en finfin teknik. Inget pangpang här inte ;D Fick en jordgubbs-smoothie från caféet som var himla god. Har bokat huuur många konferensrum som helst. Ringt runt till folk angående paket och besökare. Snackat en hel del med massor av människor och även hunnit med en lunch bestående av potatissallad och kyckling 😀 Hihi, älskar mitt jobb! Kan inte lägga över bilderna till den här datorn så kommer väl upp några senare. Just det, en stor skillnad i den här receptionen (iaf idag) är att här är musik! Rockklassiker är på runt om i lokalen vilket känns riktigt bra då jag själv alltid har radion på hemma. (Y)

Har även spenderat en del tid åt att snacka med Emma på msn! Skrev hur många gånger som helst till henne och hon fattade inte att hon hade msn..! Haha, när man är inloggad på sin mail blir man ju automatiskt inloggad på web-msn. Det hade hon ingen aning om. Jag skrev hela tiden ”Emma! Emma! Är du där??” Fem minuter senare får jag tillbaka, ”Therese? Är det du? Nu är det min tur att fråga, är du där??” Haha, skrattade som tusan 😀 Sedan hade hon värsta storyn att berätta från hennes jobb på Hemköp. Åh, asså det ser inte bra ut att sitta och skratta rakt ut! Men vad fasen, det är ju fredag! (Y) 😀

Iom att jag inte har några egna bilder att bjuda på får det bli en härlig vår(sommar?)bild 😉

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

