. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

O.o

Lämna en kommentar

Guud vad jobbiga mina ögon är! Hur ofta som helst måste jag blinka till några gånger för att kunna se ”skarpt” (eller hur man nu ska uttrycka det) igen. Fattar inte vad jag gjort, är inte så att jag har nytt smink eller något. Tänker hela tiden att jag kanske börjar så sämre syn och det vill man ju inte! :O Herregud, om det inte slutar inom en snar framtid får jag väl kolla upp det :S

Jobb i 50 minuter till… Är alltid så sjukt hungrig nu på slutet. Lär mig aldrig att ha med något att tugga på 😦

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

