. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

bruno mars i köpenhamn!

Lämna en kommentar

Vilken dag det blev igår! Elin och jag tog tåget till Köpenhamn och sen skulle vi därifrån till Vega. Visade sig att kartan jag varit så duktig och skrivit ut inte riktigt räckte till. Haha, frågade på ett hotell var på kartan vi var och han pekade utanför den, bra jobbat! 😉 Men hittade tillslut rätt gata och det kanske inte var den bästa av dem… Erotik- & porr-butiker var det som gällde på stora delar av gatan! Höll på att skratta ihjäl mig 😀 Men, kom tillslut fram till Vega och fick en riktigt härlig konsertupplevelse! Jisses vad mannen är talangfull, inte bara är han grym på att sjunga, han kan spela många instrument samt dansa coolt… Va fasen liksom, kan inte annat är gilla snubben 😀

Typ världens sämsta bilder, men det är något iaf :p Ska se om jag kan få upp några videos här sen också 😉

Har en väldigt krasslig hals och en kropp som gör ont lite här och var, men det får man leva med 😉 Nattsömnen blev inte alltför lång, 5 1/2 timmar, hehe. Kommer somna som en stock när jag kommer hem antar jag ;D

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

