. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

upp med tupp

Lämna en kommentar

Imorgon blir det att gå upp med tuppen, åtta ska jag vara uppe! :O Galet tidigt jämfört med när jag gått upp annars den här veckan, ehm… Men, kommer ju förmodligen få lite mer gjort (kanske iaf) efter jag kommit hem från jobbet. Har verkligen ingen aning om hur länge det kan ta, allt från typ 10 till 40 min :S Men, det blir prima! Nu har jag hela fejjan full med en massa krämer efter att ha rengjort det. Börjar nu min bearbetning av mörka ringar under ögonen med min nyvunna kräm, håller verkligen tummarna! Ska ju dock ta ett tag innan man ser någon skillnad, men jag håller ut 😀

Nu: Parkeringskriget på tv4 och sen sängen 😉

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

