. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

händelserik dag ;)

Lämna en kommentar

Sen senast jag skrev här har det inte hänt speciellt mycket, dessvärre… Nej, men har hunnit med att kolla på Aladdin (riktigt härlig film!), äta middag, titta på tv (2 1/2 men, Halv åtta hos mig, Top Model, Big Brother) och snacka med Elin om nästkommande måndag 😉 Älskar och kolla på Big Brother med kära Elin, riktigt roligt! 😀

Nu blir det sängen och sedan upp imorgon och vara hundvakt! Ella kommer hit vid niotiden, så lär ställa klockan idag. Haha, kan inte sova till ett som jag gjorde idag 😉 Buonanotte!

00.33

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

