. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

fredag!

4 kommentarer

Ola ringde och väckte mig idag, klagar inte! Var längesen jag pratade med honom, han har inte haft tillgång till sin mobil 😦 Men, idag ska han komma hem och jag ska krama sönder honom på perrongen (A)

Idag känner jag mig mycket piggare, har dock legat sjukt konstigt… Min vänsteraxel gör så ont att jag inte kan vrida huvudet för att kolla åt vänster, najs! Tror dock att det blir en chill dag idag också. Kanske inte att jag sover hela tiden, men tv/film-tittande lär det väl bli. Just det, vaknade även av att det var någon högt bankande ljud och märkte att jag blandade in det ljudet i min dröm, haha! Lite förbryllad då jag vaknade. Visade sig att det var grannen som höll på att lasta på en container på en lastbil. Mindre härligt ljud… Har regnat heeela morgonen och även typ haglat :S Nu är det dock uppehåll, kanske ska gå ut till kaninen. Vill ju inte gå ut då det ösregnar! :O

11.59

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

4 thoughts on “fredag!

  1. Haha! Nu ljuger du lite! Om du hade gått upp klockan sju, typ, hade du upptäckt att det var strålande sol! ;P Ända till halv tio ungefär, faktiskt… Haha 😀 Men det var länge sen jag hörde något från dig! Dags att ses snart tycker jag! puss ❤

    • Haha, du det haglade och regnade som faaasen! Sen blev det soligt i typ en timme och sen nu för typ 30 min sen haglade det stora tennisbollar:O Okej, inte riktigt, men nästan 😉 I know! Var ett tag sedan, har inte kommit upp ngt mer inlägg sedan tentan. Hur har allt gått? (Förmodligen bra med tanke på att det är du som gör det 😀 ) Själv är jag lite småkrasslig för tillfället, men hoppas det inte blir värre ön så här iaf. Ska till Ola nu i helgen, men om jag kan bli frisk till nästa veckan kanske vi kan ses då eller ngt? Om inte så tycker jag iaf att vi ska ut på nation nästa fredag eller lördag! 😀 Fasen, är sjukt kul på nation ju 😉 ❤

      • Jag kunde inte svara när jag såg din kommentar, sen har jag glömt det! 😉 Men absolut att vi ska ses, jag hinner nog inte den här veckan så jag tycker att nation på fredag eller lördag låter skitbra! 😀 Hoppas att du mår bättre nu! kram ❤

      • Hola! Ja, nej var kanske bra att du inte kunde ses nu i veckan, vette tusan hur jag kmr må liksom :p Nej, men hoppas verkligen på utgång till fredag, kan inte på lördag då jag tydligen ska fira min kusin 😉 Kör på att få så mycket sömn som möjligt nu när jag kan så jag kan bli frisk 😀 Men, vi lär ju höras av! Kan du på fredag så boka in nation då ;D Kram! ❤

Kommentera

