. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

9 mars

Lämna en kommentar

Väcktes av ett sms idag och det var från DHL! Min skinnjacka har kommit 😀 Dock har den lämnats in på ett ställe i Dalby… Dalby, wtf liksom? Jag bor inte i Dalby! Haha, och jag som tänkte hämta ut det nu. Inte direkt… Ska jobba idag mellan 18-21 och tänkte att pappa kunde lämna bilen till mig, men tror jag väljer att han åker och hämtar ut mitt paket ist. Ja kan ta bussen 😉 Eller om de kommer och hämtar mig… får se hur det blir :p

Idag blir det ingen träning utan filmtittande med Elin. Bestämde oss igår för att kolla på Remember Me. Har tänkt se den några gånger men har aldrig blivit av. Senast var på förhandsvisningen på bio, så nu är det hög tid!

11.20

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

