. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

jobbar(?)

Lämna en kommentar

Är nu på jobbet och gör i princip ingenting, haha! Har öppnat och hälsat på några personer, men inte mycket mer. När jag kom hit frågade Lena om jag hade någon bok med mig iom att det inte fanns någon dator här längre. Jag bara ”nooooo!”, hade inte tagit med någon bok just för att här skulle vara en dator. Blev smått panikslagen, vad skulle jag göra under nu då liksom? Slå ihjäl några timmar genom att kolla in i väggen, najs! Dock såg jag att datorn stod kvar när jag kom hit, jippi! Blev lite konfunderad om de hade ändrat inloggningsuppgifterna, men icke 😀 Så här sitter jag nu och surfar runt på alla tänkbara hemsidor samtidigt som jag jobbar 😉 Snackade med Lena om ett eventuellt sommarjobb här också, vilket kom som en positiv överraskning. Inget är bestämt, men Lena är så snäll och har verkligen rekommenderat mig (A) Vill ju hellre jobba här än på det andra eventuella jobbet. Här är man på samma ställe och jag trivs bra. Men, får väl se hur allting artar sig med tiden antar jag 🙂

Ja, en av de som är här och håller i en av konferenserna snackade en del med mig. Hade frågade om någonting som jag inte fattade någonting av. Undrade om han kunde slå en signal imorgon efter fem och snacka lite om hans förslag… Herregud, smart som man är sa jag ju ”ja” och vi bytte nummer. Vet inte riktigt hur jag ska göra, svara eller inte? Svara och säga att jag inte har tid? Svara och lyssna? Åh, ska till mormor imorgon direkt efter jobbet…hm. Får se om jag är på bra humör eller ej 😉

18.51

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

