. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

23 feb

Lämna en kommentar

Är inte tillräckligt frisk för att träna, så har bara kollat på tv hela dagen… Försökte verkligen sova länge idag men såklart fungerade det inte. Vaknade först av min lampa vid halv sju, hade glömt stänga av larmet. Bra jobbat! Sen vaknade jag igen av att hemtelefonen ringde vid 7.45. Tänkte att det skulle sluta ringa efter några signaler, men nejdå, det ringde huuur länge som helst :O Pallade verkligen inte gå upp men när jag väl gjorde det slutade det såklart att ringa. Kunde inte somna om riktigt efter det. Inte kul 😦 Sen, vid elva-tiden, ringde min mobil och det var Lars från Sysav som jag träffade igår. Han sa att om jag fortfarande var intresserad så skulle jag få gå en utbildning/gå bredvid en annan under en veckas tid. Visst, sa jag och förhoppningsvis blir det i Lund. (Hoppas, hoppas!) Sedan ringde Lena och frågade om jag kunde jobba imorgon och eventuellt på fredag också. Herregud! Allt händer på en och samma gång :p Även om det kanske inte är det roligaste stället att jobba på längre, i och med växelrummet, så är det ändå härliga pengar 😀

Ska ta bussen sen vid halv fem och innan dess ska jag duscha, äta och kanske gå ut till Pompe. Är inte alltför taggad för det då det snöar ute! :O Herregud, trodde verkligen vi skulle slippa mer snö. Ska nog kolla klart på Extreme Home Makeover som är på tv nu 😉

Just det! Hade Oprah på innan och helt plötsligt hör jag ”Backstreet Boys” och får se världens klipp. Haha, nej men gud vad häftigt det var! Två tjejer var extrema fan av BSB och hade skickats till Chicago för att vara med på ett fan-event. Det var iaf vad de sa de skulle göra. När de går av planer och kommer in på flygplatsen står BSB där och sjunger! Haha, galet skulle jag vilja säga! Riktigt häftigt, och sen sjöng alla fem I want it that way hos Oprah och alla went crazy 😉 Fick sjukt många härliga minnen och blev faktiskt helt tårögd när jag kollade på det. Emma och jag forever asså! 😀


14.23

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

