. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

back home

Lämna en kommentar

Då var man hemma igen efter att ha lämnat Ola på stationen, kommer nog aldrig vänja mig vid det :/ Sjukt stressigt idag också då vi stod på helt fel vagnplats, men en puss o kram hann vi precis med (A)

Kollade facebook precis och där hade jag fått ett meddelande från en tjej som håller i Kenzasfanpage.Visade sig att jag vunnit en parfym i en av deras tävlingar! Wihoo! 😀 Alltid lika roligt med vinster 😉 Vet inte exakt vilken parfym, vet bara att den är från Bvlgari. Blir en överraskning! 🙂

Trodde inte Emma skulle komma hem förrän imorgon, hennes kära bror Axel sa det. Meeen, hon är redan hemma! Så ska käka snart och sen träffa henne, längesedan ju 😀

17.44

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

