. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

old music

Lämna en kommentar

Har ätit middag nu och ännu mer chokladpudding, inte bra! Haha, en skål räcker :p Lyssnade lite på min iPod innan och hittade en låt som jag verkligen älskade innan för ett par år sedan 😀

Originalet ovan, kommer dock ihåg att jag diggade remixen sjukt mycket mer 😀

Pardeep Sandhu Orchestra – Me Against the Music – Rishi Rich’s Desi Kulcha Remix

Har även gjort en list på Spotify där jag samlat en del av mina favoriter från 90- och tidigt 00-tal 😀 Lyssnade lite på den idag, memories! Musiken då var så glad och poppig, I like 😀 Ni hittar listan här –> 90’s om någon (mot förmodan) skulle vara intresserad 😉

Mamma har sina väninnor (hatar det ordet!) här, så det lär väl bli tv-tittande resten av kvällen. Kanske någon film innan jag hämtar Ola på stationen..? (A)

19.43

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

