. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

italia-skype

Lämna en kommentar

Snackade med Sofie på Skype innan, haha! Sjuuukt längesedan ju! Typ studenten, sommaren? Himla kul iaf, hon snackade på som vanligt, same old same old 😀 Hon visste inte själv riktigt när hon planerar att komma hem, kanske i april men vi får väl se helt enkelt 🙂

Några fina bilder på min kära vän Sofie! 😀

Kollade på Cesar Millan innan, alltid lika fascinerande. Blir alltid så sugen på att köpa en egen hund! Får bli när jag blir äldre antar jag 🙂 Nej, nu blir det nog lite Sims igen och sen bedtime. Måste ju vara utvilad inför morgondagen… Städning och träning står på schemat! Blev ju ingen träning idag, så får blir dubbelt upp imorgon 😉 Längesedan nu, no good! :O

22.49

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

