. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

nova lund

Lämna en kommentar

Igår kollade vi på The Proposal och den var faktiskt himla rolig. Skrattade högt vid flera tillfällen 😀 Elin sov över här och i morse stack hon vid halv elva för att kolla på något komikaktigt i Malmö. (Bra svenska där!) Mamma och jag begav oss till Nova där vi hittade lite fynd. Har ju sagt att jag inte ska köpa något om det inte är vårrelaterat, och jag höll mig till det! Det blev två nagellack, en liten skjorta samt två linnen. (Y)

En skjorta jag hittade på Vero Moda, sett den innan men inte riktigt gillat den. Såg den nu på en docka där de hade gjort det till en knytskjorta ist. Riktigt fint! Mamma skulle prova lite andra saker så jag bad henne prova den ist, smart som man är 😉

Oj, vad suddig bilden blev :S Men men, dessa två hittade jag på H&M. De är något för långa för min smak men tänker mig ett par jeansshorts där man kan stoppa ner linnet så blir de inte så långa.

Hade tänkt ta och sy på några plagg nu, hittade dem i garderoben när jag städade för ett tag sedan. De har legat oanvända alldeles för länge nu, får se om mamma kan hjälpa mig lite (A)

16.05

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

