. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

sol

Lämna en kommentar

Är alltid sjukt seg dagen efter man varit ute! Mår aldrig dåligt (peppar peppar, ta i trä) men går runt som en liten zombie halva dagen innan jag kan ta mig i kragen och göra något. Med andra ord har jag inte gjort ett smack idag. Eller, jag lade undan kläder som låg överallt i rummet och var ute i solen med Pompe. That’s about it 😀 Jo, läste i min bok också 😉 Vad händer ikväll då? Inte mycket antar jag, det blir väl fredagsmys fast på en lördag. Kanske träffar Elin sen också, får se. Hade dock tänkt be min kära mor att färga mina ögonfransar. Hon har sagt att hon ska göra det bara hon har plasthandskar på sig, som vi dessvärre inte har. Förra gången fick hon färg på sina händer och det försvann inte på typ en hel vecka, stackarn 😀 Kanske kan övertala henne 😉

16.47

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

