. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

grizzly man

Lämna en kommentar

Har slötittat på Grazzly Man nu och vet inte riktigt vad man ska säga om den dokumentärfilmen. Väldigt speciell om inte annat. Huvudpersonen, Timothy Treadwell, var extremt speciell på många sätt. Själv tyckte jag inte att det var alltför intressant filmande av grizzlybjörnarna utan gillade mer vad som hände med rävarna. Mycket häftigare tycker jag! Nej, ingen superbra dokumentär, men vill ändå ha sett den liksom. Den är ju ganska omtalad och har ändå fått 7,9 på imdb.


Ska se om jag kan vila lite nu eller om det blir Extreme Home Makeover som jag hamnar framför 😀

14.52

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

