. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

películas

Lämna en kommentar

Igår var det bio som gällde med min goa vän Elin! Vi tittade på Love and other Drugs och den var faktiskt bättre än jag hade förväntat mig. Eller har hört/läst att den ska vara rätt dålig, så det blev en positiv överraskning iaf 😀 Efter det matchade vi 3:ans buss sjukt bra och åkte hem till mormor. Fikade lite med halva persikor, sjukt gott! När vi satt i bilen på vägen hem kom jag dock och tänka på att jag inte käkat någon riktig middag :O Haha, gjorde mackor med stekt ägg på och Elin tog kokta ägg på macka vid typ 23.00 😀 (Y) Vi hamnade framför min webcam på datorn och spanade in alla effekter man kan ha… Haha, använder ju aldrig camen så har dålig koll på alla balla grejer man kan göra. Fasen vad fula/roliga/dumma vi såg ut asså 😀 Inget att visa upp här dock, sekretess på dem!

Nu i veckan har jag hunnit se en del bra filmer. Först ut var The Kids are all Right, som jag skrev tidigare. Himla bra och då och då riktigt rolig! Sedan hyrde vi två filmer varav den ena var grymt bra. Såg först the Book of Eli som var helt okej, men inte mycket mer. Green Zone var däremot sjukt bra, trodde inte alls jag skulle gilla den, men så blev icke fallet. Kan verkligen rekommendera (Y) Såg även Inception för tredje gången och tror nog den var bäst den här gången, love it! 🙂

Riktigt härligt ögongodis till en grym film 😉

 

Imorgon ska jag till Ola (igen), herregud… Inte van att träffas så här mycket, men jag klagar verkligen inte, får ju passa på 😉 Ska dock se till att skriva något cv under helgen, längesen nu och måste ju få jobb snart känner jag(!) Ikväll blir det fredagsmys med På Spåret och sedan Låt den rätte komma in. Har inte sett den än men har inte alltför höga förväntningar. Får väl se om den är så bra som det påstås 🙂

18.32

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

