. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

twister!

2 kommentarer

Jisses, att använda epilator var inte det skönaste i början kan jag säga. Men efter att ha intalat mig själv att verkligen försöka utstå smärtan så gick det faktiskt ganska bra. Resultatet blev faktiskt riktigt bra. Eller ska ta lite mer imorgon för att vänja mig liksom.

Igår var kom Elin och Maja hit för jag ville ha lite sällskap då jag skulle klippa Axel. Men så blev det inte riktigt… Axel var i Lund och sa att han skulle ringa när han kom hem, vilket han tydligen inte gjorde. Han ringde inte(!) Haha, underbart. Men jag klagade inte direkt, vi hade himla trevligt och mysigt. Det blev lite Twister och Taccos 😀

Maja åkte hem senare på kvällen men Elin stannade och vi hamnade på mitt rum och snackade hur länge som helst. Vid halv två kom vi fram till att vi skulle gå hem till Elin och hämta hennes linsvätska så hon kunde sova hos mig, haha! Himla trevlig kväll/natt blev det iaf 🙂

Imorgon bär det av till Arbetsförmedlingen, ska vara där kl 10.00 😐 Men men, det ska gå det med 😀

21.10

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

2 thoughts on “twister!

Kommentera

