. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

bomb?

Lämna en kommentar

Folk på facebook säger att det har sprängts en bomb i Sandby nu ikväll…! Mycket märkligt då ingen i vår familj märkt någonting :S Men, lär väl höra mer om det imorgon om det nu var ngt märkvärdigt. Hade tänkt sticka in till stan igen med mamma imorgon och kolla lite smycken till min farmor som ska ha kalas nu i helgen, hela 75 år blir hon! Får se hur dagen artar sig. Vill dock träna en del då det gått ett bra tag sedan sist :O Får blir lite MJ-uppvärmning och sen lite spring på crosstrainern samt Prison Break 😉

Fick ju en epilator i födelsedagspresent som jag ännu inte packat upp… bra där. Tänkte göra det nu faktiskt 🙂

Målade även mina naglar nu ikväll. Varit utan nagellack sedan igår kväll vilket kändes sjukt mysko! :S Helt galet, trodde verkligen att det skulle vara ”skönt” att inte ha lack på men det var precis tvärtom. Har har nagellack nu hur länge som helst så det har väl blivit en så pass stark vana, I guess. Så fort lacket börjar de lite tråkigt ut tar jag bort det, fixar naglarna och lägger på nytt lack. Har aldrig varit så innan, men tror det kom efter att jag slängde så många lack då jag inte använde dem. Så de jag har kvar nu gillar jag och vill använda 😀 Det jag har nu köpte jag på rea för 30kr på Kick för ett tag sedan. Det är Lumene och himla härligt att pensla på. Bilden förmedlar kanske inte färgen speciellt bra, men det är väldigt fint irl… Typ tegelfärg med lite djup i 😉

00.24

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

