. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

måndagsgöra

Lämna en kommentar

Åkte till stan med Elin idag och skrev in oss på nation. På vägen till arbetsförmedlingen gick jag in på Kicks och bytade en foundation som jag fått i julklapp. Fick gjort en del med andra ord. Gick även inom Maja och sade hej 🙂 När jag kom hem gick jag till banken och satte in lite pengar jag fått på min födelsedag. Med andra ord har jag gjort en del men kanske inte alltför roliga saker. Har hittat en del jobb som jag ska söka till imorgon, hade jag tänkt iaf. Usch, blir så slö av att inta göra någonting… Måste verkligen se till att skaffa ett jobb nu känner jag 😀

18.37

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

