. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

lila till min pojkväns ära(?)

Lämna en kommentar

Alltid lika kul när det inte går att ladda upp inlägg från mobilen… Men men, är hos Ola nu efter att ha spenderat dagen med Elin i stan. Vi skulle skriva in oss på nation men det visade sig att det inte gick att göra förrän på måndag. Bra där med information på nätet! (Y) Efter den trevliga informationen begav vi oss till Arbetsförmedlingen, gud vad det ordet känns negativt laddat :S Men, nu är jag iaf inskriven och så får vi väl se om de är till någon hjälp 😀 Som sagt, är hos Ola nu och han håller just på att spela Wow. Guud vad det är roligt! Måste tillägga att jag är typ världens bästa flickvän då jag precis masserade honom samtidigt som han spelade, är egentligen inte tillåtet kan jag ju tycka :O Är dock ganska hungrig för tillfället så ska väl se till att han fixar någon macka till mig (A) Annars är det väl inte mycket som händer de närmaste dagarna (btw, nu satte han på ljudet… åhh, vad underbart det låter! suck) We’ll see 😀

22.20

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

