. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

nyår

Lämna en kommentar

Jisses vad Hierro inte var som vi hade tänkt oss, inte alls speciellt läskig ju! :O Nä, det som stod på baksidan av filmen stämde ju inte alls asså… Kasst! Kollade på Mothman Prophecies efteråt som jag inte sett på hur länge som helst. Ganska bra ändå och lagom läskig :p

Nyår 2010 var nog bästa new year evar! Haha, nä men fy tusan vad kul jag hade, galet! Började chill med middag här med Elin och grannarna. Riktigt gott och mysigt. Elin, Maggie, Eva och jag tog vars en Tequila och Maggie & Eva gillade det inte alls! Vilka miner 😀 Kan själv göra sådana miner av det men isf ska det vara utan salt och citron. Måste vara det, annars är det sjukt äckligt :O Men men, var tänkt att vi skulle dra till Elin sen, men fick nys om att Nybom skulle ha sammankomst hemma hos sig, så vi drog dit istället. Hos Elin skulle vi bara kunna vara till typ ett men kunde stanna hos Erik till halv två-två. Så det var väl lite det som avgjorde, samt att Elin inte riktigt har möjlighet att koppla datorn till stereon osv. Såå, vi gick först till Michel för att hämta upp alla grabsen. Som vanligt är de sjukt sega och vi kommer fram till Nybom vid 23.40. Hälsar på alla, dansar, dricker lite och sen är det bara att gå ut i kylan och kolla på raketerna! Eller ja, det var typ dimmigt och inte alls speciellt många raketer man såg, meeen iaf 😀 Sen drog vi in och dansade in det nya året! Efter ett tag stängde Erik av stereon och sa att hans päron snart kom hem. Michel: vi drar på efterfest hos mig! Haha, oh yeah, det var man på :p Sagt och gjort drog vi hem till Michel (Axel drog dock hem till sig, trött?) och där var det dans på hög nivå som gällde. Jisses! Undrar hur många kalorier jag gjorde av med där :p Sedan hamnade jag, Elin, Michel och Jonas i köket och körde lite ”sanning eller sanning” samt ”jag har aldrig”-lekarna… Eller blev en blandning av båda antar jag. Där satt vi till typ halv sju (!) och sedan gick jag, Elin och Jonas hem. Eller ja, snarare halkade hem. Fy fasen vad halt det var! :O Elin sov hemma hos mig och vid 11.50 ringer Ola och väcker oss. ”Men ofta ni sover fortfarande!” Ehm, du det var faktiskt nyår igår liksom :p Var inte mycket med mig dagen efter, blev en massa Prison Break-tittande 😉 (Y)

Kom på att det blev några bilder under den spektakulära kvällen. Märkte dock att jag inte hade laddat batteriet så blev inte så många, men här kommer några iaf 😉

16.08

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Lämna en kommentar