. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

pryl-lycka

Lämna en kommentar

Igår lämnade jag in min Blu-Ray igen… och den här gången fick jag ett tillgodokvitto på Elgiganten på summan jag köpt den för. Pappa och jag gick in i affären och kollade på de olika spelarna de hade. En säljkille kommer fram och börjar snacka lite med oss. Har rekommenderar en spelare och verkligen har allt, och lite till. ”Vi ska ha ett kampanjpris på den nu i mellandagarna, men ni kan få den till det priset redan nu om ni vill.” ”Och sen måste man ha den nya HDMI-kabeln för att kunna använda den, den ligger på 299 men ni kan få den för 249 istället.” Haha! Asså snacka om att vi stod med halvöppna munnar! Kändes så sjukt att han typ prutade med sig själv och vi bara ”ehh, jaaa klart vi tar detta”. Hittade även Inception i en combo-version för 199:- så den köpte vi också. En helt ny Bly-Ray, en hdmi-kabel och en film för 749:- 😉 Och allting fungerar perfekt efter och ha kopplat in spelaren. Åh, lycka! Satt och kollade på en massa You-Tube-klipp på tvn innan jag gick och lade mig igår, najs! (Y)

Idag ska jag in till stan en snabbis med mamma. Ska fixa en julklapp till Ola, tror inte det är något mer jag ska köpa… Får väl se 🙂

12.25

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

