. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

kvällsdags

1 kommentar

Provade att skriva två inlägg via mobilen och det gick väl sådär. Eller de lades i utkast och publicerades aldrig, way to go! Vet inte riktigt vad som knasade sig, men får väl ta och fixa det sen. Nu sitter jag i sängen och ska snart kolla på South Park samt rengöra ansiktet med mirakelkrämerna 😉 Hehe, kanske inte men de verkar som sagt bra iaf. Kollade upp vad de kostar och de mindre burkarna kostar tsm runt 300:- och de vanliga kostar runt 600:-… Inte alltför billigt, men får väl tänka att det ändå är tre olika flaskor. Ska iaf köra med de här testerna i några dagar och sen avgöra om det är värt att köpa 🙂 Mamma och jag var på Nova idag men det var inte helt enkelt att ta sig dit, fyyy vad mycket snö! Det var sjukt halt (jag körde inte men det märket från passagerarsätet kan jag lova) och inte det enklaste att byta körfil. Det enda positiva var väl att det inte var något folk på Nova, haha! Typ vi och fem andra 😉 Har nu betat av några julklappar samt att jag vet vad jag ska köpa till de andra, wiho!

Ola ringde innan och vi pratade ganska länge, himla mysigt faktiskt. Jag tror det är himla bra att vi inte hörs av varje dag, snarare varannan eller var tredje. Annars har man ju typ inget direkt nytt att berätta. Samt att jag inte behöver besvära min hjärna med jobbiga tankar. (Inte för att det bara är jobbigt då vi snackar, haha… smått illa annars;D) Nä, nu blir det skönhetssömn (snart) och öronproppar mellan tårna 😀

Provade även mitt nya läppstift som jag fick extra i min vinst för ett bra tag sedan. Kanske inte syns alltför mycket på de här halvsuddiga bilderna men det är faktiskt himla fint. En ganska mörk nyans men som ändå inte ser helt galet ut.

23.50

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

One thought on “kvällsdags

  1. Tjena! Haha, öronproppar mellan tårna, det är bara du som kan komma på något sånt! 😉 Vad skulle det vara bra för? Det var ett fint läppstift, bara lite ovant att se på dig! 😀 Men det var väldigt snyggt! Puss ❤

Kommentera

