. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

elle-Galan

Lämna en kommentar

Har hittat den här tävlingen på de stora bloggarnas sidor, så får väl ta och vara med jag också 😉 Som de flesta andra tjejer gillar jag skönhetsprodukter och skulle väldigt gärna vilja ha en schysst goodiebag från mitt favoritmärke, L’Oreal. Att sedan man också har chansen att vinna biljetter till Elle-galan är ju bara helt galet! Vem vill inte ha sådana biljetter liksom? Nej, jag har nog ingen bra motivering till att vinna mer än att jag brinner för mode och skönhet, och skulle bli så glad över att få en helt galet underbar julklapp som den här 🙂

13.51

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

