. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

hemma

Lämna en kommentar

Så, nu har vi kommit hem efter att ha spenderat eftermiddagen/kvällen på XXXLutz. Asså heeelt galet mycket saker! Och stort var det! Man visste ju inte vart man skulle titta eller börja någonstans. Det var väldigt mycket häftiga och moderna saker men samtidigt mycket andra stilar som var lite… udda(?) Eller det kändes verkligen som att det fanns någonting för alla. Vi började dock med att käka då jag och mamma var superhungriga. Visade sig att det var som en riktig restaurang, jämför med gamla IKEA nu. Himla trevliga servitörer och jääättegod mat! Detta blev dagens middag för oss alla:

När vi kom dit var det en man som började prata med oss. Han var utländsk och pratade med ganska mycket brytning. Det roliga var att precis när han skulle gå kollade jag på hans namnbricka och då står där ”Alf”, haha! Asså fattade inte mycket, det gick liksom inte ihop att han hette Alf, var utländsk och pratade med brytning. Himla snäll och rolig karl 😀

Nattens frisyr blev även dagens frisyr 😀

Mitt nya tandblekningspulver, används som tandkräm 😉

20.32

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

