. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

söndag

2 kommentarer

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag är ju bara sämst på att uppdatera. Jisses kors… Men men, så kan det gå. Ska jobba imorgon så får ta och berätta lite mer var som hänt på sista tiden. Nu ska jag iaf snart kolla på The Event och äta äppelkaka! Söta mamma fixade till en sådan godsak innan och jag fixade vaniljsåsen 😉

En sak som kära mamma fixade innan i veckan var att hämta ut biobiljetterna till HP7 som jag ska kolla på med Maja och Hertzberg 😀 Tänkte boka till premiären men det passade inte mig så bra då jag jobbar på onsdag samt att Ola är hemma hela den här veckan (A) Läste ut boken för ett par dagar sedan, hade glömt hur bra den var! Lite lite dryg i början men den blir bara bättre och bättre.

21.14

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

2 thoughts on “söndag

  1. Kollar du också på The Event? 😀 Jag måste säga att det nog är den mest invecklade serien jag någonsin sett! Åh, jag längtar till bion! Nu fick jag ju reda på datum och tid också, så det är ju bra 😉 Vi hörs, kramar

Kommentera

