. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

back home

Lämna en kommentar

Är hemma från Hbg nu och är så fruktansvärt trött… Ofta jag kommer att vara människa ikväll då vi ska till min moster Lis och fira henne. Men, så himla kul jag hade, extremt roligt faktiskt. Ska kolla igenom alla bilder sen och lägga upp här och på fejjan. Nä, nu ska jag gå och kolla klart på Harry Potter och Halvblodsprinsen som jag började kolla på i förrgår.

14.11

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

