. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

musiksortering

Lämna en kommentar

Har nu suttit och fixat med låtar och bilder till både mobil och iPod. Känns riktigt bra att ha rensat lite och lagt till nya fräscha låtar 😀 Hade nästan glömt hur bra Koss Porta Pro är, helt galet underbart med skönt ljud. De slår kanske inte mina Dalihögtalare, men de är grymma 😉 Ska borsta tänderna nu och sen kolla ett avsnitt Gossip Girl (surprise) och sen kojsa. Kollade på Lyxfällan innan och det var en tjej från Sthlm som inte hade någon inkomst alls i månaden och hon spenderade 35 000kr varje månad, way to go (Y) Haha, asså det är ju helt sjukt att det faktiskt går att leva så under en längre tid. Det är ju något som inte riktigt stämmer då tycker jag. Men, hon verkade komma på lite andra tankar i slutet av programmet som tur var. Själv skulle man ju gärna shoppa gaaanska så mycket, allt från kläder till elektronik. Men man måste ju ändå gå efter hur stor plånbok man har, det säger ju sig själv. Handla med måtta! 😀

23.53

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

