. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

kollektivtjejen

1 kommentar

Jahapp, nedräkningen för dagen har börjat. 2 tim och 30 min kvar att jobba, sen bär det av med bussen hemåt. Åkte kollektivt in med pappa idag, det ni! Dock var det ju smockfullt med en massa elever som skulle till skolan plus att det regnade… Ingen härlig kombination på morgonen :S

Är himla taggad på att kolla Gossip Girl (ofta liksom), typ se alla avsnitt i sträck! På Megavideo kan man ju bara kolla typ 50 min åt gången och sen vänta en timme (kul) men hittade en annan sida där men kunde kolla på serien i helt okej kvalité. Så det blir väl att växla mellan dessa två sidor, hehe. (Y)

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

One thought on “kollektivtjejen

  1. Hej Therese!

    Malin här, bloggaren bakom bloggen mogis.se. Ville bara göra dig medveten om att du vann tävlingen för presentkortet på 1000 kr hos Su Casa! Emaila mig så du kan få din vinst! 🙂

    Kram!

    Malin

Kommentera

