. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

mysig eftermiddag

Lämna en kommentar

Maja kom hit innan idag. Vi fikade, pratade och sen kom Axel och även August och Jonas. Sjukt random och himla trevligt. Maja sa att det var sista dagen att söka kurser till våren. Jag, Axel och Jonas tog vars en dator och började lägga till en massa kurser. Varför? Jo, för att kunna komma in på nationerna och få studentleg, hehe. Man måste ju vara smart 😉 Nä, men kanske tar och faktiskt går på någon av kurserna jag kommer in på (not).

Annars händer det inte alltför mycket ikväll… Ska bara chilla till Idol och spela lite CS antar jag. Haha! Anledningen till att Axel kom hit var just för att hjälpa mig med att få igång CS. (Y) Herregud, ofta jag tar upp gamla vanor. Men men, lite småkul är det ändå, när man blivit bättre iaf. I gengäld fixade jag en sträng på Axels gitarr. Grannarna som hjälper varandra 🙂

19.01

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

