. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

shoppingtime (?)

Lämna en kommentar

Jag känner att jag måste ha en ny höst/vinterjacka nu. Är dock väldigt kluven på vilken typ av jacka jag vill ha… :S Hittade några på H&M iaf:

En jacka jag tittat på länge, men tror att den bara är himla fin på henne liksom... Haha, får ta och prova den och se om den teorin stämmer 😉

Vet inte alls om jag gillar den här modellen på jackan, kan inte bestämma mig!

Tror ändå det lutaråt en modell som denna...

 

Kollade även på lite tröjor på Gina. Har märkt att jag typ inte har några längre tröjar att ha till leggins. Det brukar ofta bli att jag tar ett långt linne eller en kjol ist. Hittade dessa tre tröjor, gillar verkligen den stora mysiga koftan. Härlig lång och mysig! Vet inte om jag tycker om den röda varianten, herregud. Jag är verkligen tjejen som inte kan bestämma sig! 😀

Som sagt, fin eller ej..? GinaTricot

Gillar den här mer och mer faktiskt, GinaTricot

Himla söt, H&M

Eller kanske ska satsa på en längre variant? H&M

Finfin & mysig kofta, GinaTricot

11.07

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

