. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

wtf!

Lämna en kommentar

Asså för helvete, rent ut sagt… När man väl har sovmorgon och vill sova ut, vad händer då? Jo, då har alla byns skolor världens party precis utanför mitt hus! Tänk er typ 1000 kids och en dj som har världens högtalare. Jag skojar inte, min kudde vibrerade… Så här sitter jag och kan absolut inte somna om, så det får bli frulle nu och att sova middag sen… 😉 Jag tycker det är en skitbra och ball grej som de har satt i tradition, men de kan väl ha det under en tidpunkt på dagen då folk faktiskt är uppe och slipper vakna till en gammal DaBuz-dänga. Det är andra gången, förra året hade jag d-dag… haha! Det uppskattades inte heller kan jag säga :O

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

