. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

regniga torsdag

Lämna en kommentar

Guuud så skönt att verkligen få sova ut! Hade satt klockan på nio men jag pallade inte gå upp så stängde av den och snoozade lite till, närmare bestämt till 10.33. (Y) Idag kommer Therese hit och vid fem ska jag till banken(!) Ofta liksom, gick med på att ha ett möte med dem där man typ får reda på alla allmänna saker och kan ställa frågor och sådant. Vet inte om jag kommer få ut så mycket av det, men tänkte att det kan ju inte skada liksom. Så vi får väl se 🙂

Har städat mitt rum nu, eller ja… tagit bort alla kläder iaf 😉 Får ta och damsuga imorgon. Stör mig himla mycket på att jag inte får CS att funka :/ Är verkligen riktigt sugen på att lira det! Men, får väl ta och fråga Ola när han kommer nu till helgen(A) Jag hoppas han hinner med tåget imorgon på eftermiddagen och att det inte är alltför sent. SJ går verkligen inte att lita på… I så fall blir det premiär för mig att köra helt själv 😀

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

