. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

Thuesday 5th

Lämna en kommentar

Jaha, då har man varit och kört nu en runda innan det är dags för det stora allvaret…! Är på pappas jobb nu och sitter av tiden lite. Annars händer det inte alltför mycket, har jobbat på förmiddagen och ska jobba halva (kanske hela) dagen imorgon. Det är rull rulle med jobb! (Y) 😀

Igår var jag och körde innan jag och mamma åkte till farmor och farfar (pappa och mormor åkte dit lite innan.) Vi hade väldigt trevligt och mysigt i deras lägenhet, den är himla fin!

Hittade ett par byxor på Vero Modas hemsida igår men de verkade inte finnas att köpa (just nu iaf) :S Det var ett par jeans med diagonala, markerade partier vid knäna. Hemskt fina, hoppas jag hittar dem i någon butik…

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

