. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

monday

Lämna en kommentar

Snabb update:

I fredags träffade jag Michel och Axel på bussen och väl hemma i Sandby gick vi in till Axel och fikade. Trevligt och mysigt! Det kom fram att Axel och några av hans kompisar hade sett Twilight på bio vilket lät helt sinnes i mina öron, haha! Riktigt förvånad.

Kemiprov på onsdag, det sista ever! Najs Skrattar Dock stundar ett fysikprov om ett tag och det gäller att börja plugga redan nu… lite i taget i alla fall.

Mamma förhörde mig lite på italienska och kemi när vi båda satt (eller jag låg rättare sagt) i hammocken. Efter ett tag gick hon för att fixa något och då somnade jag, så klart. Hade fått en "riktig" kudde av pappa att ligga på och det gick ju bara inte att hålla ögonen öppna. Haha! Det gick riktigt fort att somna, väldigt skönt. Slumrade till i ca 45 min och sen var det upp och göra lite mer kemi. Hoppade in i duschen, skrubbade fejjan, lade på ansiktsmask, gick ut och kollade på Top Model samtidigt som jag åt fruktfondue. Woho! Cool En måndag som började jobbigt (hade ett italiensktest som jag inte hade en aning om + andra osämjor) men den slutade perfekt. Ska nu kolla på ett avsnitt av 2 1/2 men och sedan somna, än en gång. Ler med tungan ute


Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

