. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

party party !

Lämna en kommentar

Känner mig riktigt bra nu efter att ha skrivit min psykologianalys, inte alltför roligt liksom! Dock har jag inte tränat något teckenspråk alls och jag får mer och mer panik. Jag får ta och fixa med det imorgon… Ringde till Emma för en stund sen och vi skulle träffas om ett tag. Det var alldeles för länge sedan vi sågs! Vet inte om jag ska ta och tvätta håret innan, det ser verkligen inte okej ut, haha! Ikväll blir det iaf fest i Sandby för första gången på ett bra tag, woho! Therese, Sofie och Elin kommer förbi innan så att vi kan fixa till oss tillsammans. (Y)
Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

