. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

filmtrubbel

Lämna en kommentar

Skulle ha fått min kära New Moon-film igår från cdon, men där kom ingen film i brevlådan så jag köpte den ute i affären istället. Har skickat mail till dem idag för att höra om jag måste betala frakten själv och varför jag inte fick min film. Men men… jag, mamma och Elin kollade på filmen igår och jag tyckte den var mycket bättre nu än de två andra gångerna jag sett den! I like Skrattar Lite väl att se den idag igen…? Mm, kanske det… men inom en mycket snar framtid lär jag se den igen.



Var med mamma på Burlöv Center igår och kollade lite. Köpte en adidaströja på rea för halva priset, ringar på H&M, New Moon och clear mascara. Jag körde både dit och tillbaka, och på vägen hem var det extremt dimmigt. Såg inte många meter framför bilen på motorvägen.Förvånad Efter att vi kommit hem fixade jag och pappa lite på rummet. Vi satte upp och flyttade tavlor och jag fortsatte seden att damma och dammsuga. Så nu känns rummet härligt att vistas i. Cool

På tisdag är det dags för Pre Party på Tegnérs! (Har d-dag på onsdag.) Det är preparty före Pre Partyt hemma hos Maja och vi får se var jag, Elin och Therese ska sova. Antingen blir det hos Maja, Sofie (fast hos inte villLer med tungan ute) eller så får vi ta en taxi hem. Sofie får ju inte följa med då hon inte är 18, stackare… Hon gillar det inte! Men, vi får väl se hur kvällen/natten artar sig.

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

