. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

måndag

Lämna en kommentar

Fysikprov imorgon och jag pallar inte plugga mer nu… nu får det gå som det går helt enkelt! Hade tänkt gå och slötitta på något inspelat program, får nog bli Lyxfällan xD Får även ta och käka lite onyttigheter, det tycker jag att jag förtjänar då jag har ägnat i princip hela dagen till att plugga äcklig fysik Förvånad

På onsdag bär det av till Ideon för lite intervjusnack(?) inför möjligt sommarjobb. Sjukt härligt ändå om det bli något, vi får väl se hur det går.

Har ett väldigt svårt dilemma för tillfället… jag har hittat en brutalt snygg jacka (Jofama by Kenza) och den sitter som en smäck och är hur skön som helst. Problemet? Priset. 1995:- för denna skönhet. Inte helt okej ändå, men den är ju så fin! Har dock redan köpt typ två andra, dock något tunnare, vår/sommarjackor. Priset på de två tillsammans är 350:-, ofta 2 stycken till det priset liksom, sjukt bra. Men jag vet som sagt inte riktigt… ska kanske avvakta lite men jag vill ju så gärna ha en och inviga den i den lilla vårsol som kommer då och då Skrattar We’ll see!
Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

