. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

eMma

Lämna en kommentar

Skickade precis in mitt CV till Ideon och till Ica, känns toppen! Skrattar

I morse blev det frulle med Emma framför TV:n. Myspys! Sedan gick vi ut med Ella på en ganska så lång promenad. Det blåste väldigt mycket på vissa ställen och det var inte det skönaste. Kallt och blåsigt är ingen hit, men vi pratade och har trevligt i alla fall. Väl hemma igen hos Emma gjorde Axel lunch till oss alla… det blev makaroner med falukorv! Dock klagade Emma en aning på att falukorvarna inte såg alltför roliga ut, men själv tyckte jag de såg bra ut. Och de smakade bra också! (Y) Sedan blev det härligt tittande på "Hitmix" på Ztv… hahahha! Vi skulle matcha videon till en av oss tre, vi gick i ordning, inte helt enkelt. De skulle koppla en musikvideo med Mariah Carey till mig… yeah right. Skrattar

       

Emma och jag ska fixa naglar, fötter och ansikte idag också. Dvs det blir nagellacksmålning, fotbad och ansiktsmask! Sedan blir det filmtittande och kvällens film till ära är…. Harry Potter och Halvblodsprinsen! Emma har ju inte sett den så jag tyckte det var på tiden nu.

Här kommer även några bilder på decembers snöfallLer

    

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

