. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

Alla <3 daY

Lämna en kommentar

Kalaset blev trevligt, som vanligt. Det blev fläskfilégratäng med jasminris och sallad. Sedan blev det hembakade semlor och kladdkaka, mums! Runt halv ett kom tillslut Ola och då spelade vi en till omgång Plump. Igår var det ju alla hjärtans dag och den tillbringades med Ola. Vi kollade på Moulin Rouge och jag har aldrig riktigt haft så stora förväntningar på den filmen, har alltid trott att jag verkligen inte skulle gilla den. Så klart blev det precis tvärtom. Eller asså den var ju inte jätte, jätte, jättebra men den var ju ändå väldigt sevärd. Väldigt sorglig och väldigt bra.



Idag var det Get Together-SpeedDating på Spyken för de som gärna vill ha baldejt men inte hittat någon än. Sofie gick dit och det var tydligen sjukt likt sådana man ser i filmer. En minut har gått, pling! Nästa! Haha, sjukt roligt Skrattar Men ja, nu tillslut har hon i alla fall fixat en kavaljer och hon var såklart helt brutalt glad. Jisses, asså jag kunde ju hålla mobilen typ en meter från örat och ändå höra tydligt vad hon sa… Typiskt Sofie! ;D

Har du börjat på tredje boken i Twilight-serien. Det känns som om det blir en mer enhetlig läsning av böckerna den här gången, I like (Y).


Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

