. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

sNÖ !

Lämna en kommentar

Snö idag igen! Härligt, härligt Skrattar Ola har varit här idag och vi har haft väldigt mysigt. Han ville att vi skulle bygga vars ett fort och sen köra krig mot varnandra… ja, men eller hur. Haha! Inte riktigt min grej om man säger så. Fick dock ett par snöbollar på mig även om jag inte var med på det Ledsen Att bli nedbrottad i snön var dock både positivt och negativt, lite mysigt var det allt. Ängel Efter att vi varit ute gick vi in och åt rostade mackor, mums! Sedan blev vi väldigt dåsiga och efter att ha kollat lite på Scrubs hör jag små lätta snarkningar bakom mitt huvud. Haha! Någon blev tydligen trött av att vara ute i snön.

Här kommer lite bilder från söndagen då det snöade/hade snöt som tusan Fest

     

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

