. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

nOVA lUND – ”för alla dina sinnen”

Lämna en kommentar

Har varit på Nova idag med pappa, väldigt mysigt. Vi får till underbara konversationer när det handlar om teknik. Vi hittade en väldigt bra dator för 5990kr på Media Markt. Vi får väl se om jag kan övertala honom att köpa den imorgon. Ängel Innan vi åkte var vi ute med Pompe. Herregud, det hade ju snöat något så sjukt mycket! Typ en halv meter snö fick man plöja igenomFörvånad Riktigt roligt dock då stackars Pompe inte riktigt kunde orientera sig och fick ständigt gå upp på bakbenen och spana. På vägen hem körde pappa inom Sony Ericssons parkering och lekte lite, men det var nästa för mycket snö så det blev ingen länge tid så åkte runt. Sjukt härligt dock!
      
Är nu ruskigt trött… har ingen aning varför men får väl ta och gå och lägga mig. Det blir ett avsnitt av 2 1/2 men innan dock. Tjingeling!

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

