. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

tISDAG

Lämna en kommentar

Efter att Therese och jag hade suttit i en timme och 20 minuter och pluggat matte var vi hungriga… eller min mage skrek iaf efter mat. Så det bar av till kafeterian där vi beställde var en toast, så himla gott! Har ju ätit toast förr i mitt liv men den gjorde verkligen underverk för min lilla tomma mage.
    Har nu fått den stora skolkatalogen, alltid lika kul att spana in alla roliga människor. Cool        
             I morse gick jag än en gång till receptionen och frågade hur det var med skoltröjorna. Hon var inte säker på vem som hanterade det men sa att det fanns en massa kartonger i elevrådets rum där hon trodde det låg en massa tröjor. Vi gick dit och där låg ju så klart min hoodie och väntade på mig. Ofta liksom, de kartongerna har ju legat där typ hur länge som helst utan att någon har delat ut dem. Dålig stil! Men, nu har jag iaf fått den så nu kan man betala räkningen antar jag…
               Jag hoppade av vid ICA för att jag skulle framkalla ett par kort. Två kort på mig till farmor & Kurt och till mormor. Beställde även några andra kort på Elin, Maja och Emma som jag hade tänkt sätta in i ett fotoalbum till dem, både fina och andra mindre fina kort. Kände att det var hög tid att beställa kort nu om jag skulle hinna få dem innan julafton.
   Har en del kvar att skriva på svenskan/religionen men det känns ändå helt okej i och med att jag har ikväll och morgondagens lektion på mig att skriva klart den. Matteuppgiften blir jag förmodligen inte klar med innan jul, men Therese och jag ska träffas under lovet och få rätt på den och skriva slutsatser. Känns fint!

             Ska ta och titta på några avsnitt av Mysteriet på Greveholm nu, det var ju ett bra tag sedan jag kollade på det Förvånad

Några fina bilder jag har beställt Fest



Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

