. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

S!esta och iPod

Lämna en kommentar

S!esta-helg nu vilket betyder att det var väldigt tomt i skolan i går och i torsdagsCool

Har i princip skrivit klart fördjupningsarbetet i rättskunskap. Vi får väl se hur det artar sig…

I tisdags hade vi ingen svenska och då bestämde sig Bob och Ola för att det var dags att snagga Ola… Jag var ju tvungen att följa med och det gjorde även Erik. Först käkade de andra lite och sedan var det dags för klippning. Först tog Bob bara lite men det var tydligen inte tillräckligt så det blev några snäpp kortare. Herregud, först såg det ju inte klokt ut! Men efter att ha vant sig ett tag vid det så såg det helt okej ut, nu ser det till och med bra utLer med tungan ute

Igår var det fredag och då tog jag och mamma på en liten tripp till Nova. Jag hade sett att Elgiganten sålde ut iPod Nano för 990:- och jag var ju såklart väldigt sugen på att köpa en. Men de var helt slut där så vi gick vidare till Media Markt men där var det också bottennapp. Expert blev nästa butik som vi besökte och där fick vi napp. De hade en blå och en rosa inne men det stod att priset var 1190:- Vi gick över gatan för att kolla hur de hade det på Siba men där var de ännu dyrare. När vi kom tillbaka till Expert är en kille på väg ut med en liten påse och säger "här hade dem iPod." Vi hade sett honom tidigare på Media Markt och nu hade han hunnit att ta en blå iPod innan mig, den jäklen!Förvånad Men men, jag hade inte bestämt mig för om jag ville ha en blå eller rosa… men nu blev det ju inte så mycket att välja på så jag köpte en rosa iPod Nano! Skrattar Och det bästa var att den kostade 990:- iaf, snacka om att jag blev pass när hon sa det i kassan. Men, jag klagar ju inte!

När vi sen gick in på H&M provade jag en tröja och efter att jag kommit ut från provrummet frågade mamma var min kasse var. Jag hade den inte på mig och jag fick totalpanik… herregud! Det var hemskt, jag hade blivit av med min kasse där jag hade min iPod i. Vi hade varit på Hemtex innan så jag sprang dit och frågade om de hade sett en kasse men det hade dem inte. Jag gick förkrossad tillbaka till H&M och tänkte så det knakade var vi hade varit. Kom att tänka på att vi hade kollat på underkläder inne på H&M och jag halvsprang dit och fick till mig enorma glödje se en Expertkasse! Det kommer jag aldrig att göra om, fy fasen… det var hemskt.

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

