. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

soligt och vårigt

Lämna en kommentar

Påsklooov!


Härligt härligtFest Vädret har varit helt underbart, än så länge iaf, soligt och fintSol Var i stan idag med Emma. Köpte ett kompendium, ett par solglasögon (Indiska) och en tröja från JC. Gick sedan en runda med Ella i det fina vädret, alltid lika mysigt.

 Spotify fixade jag idag, wiie! Sjukt najs. Fick en invite från Sydsvenskan och jag är väldigt nöjd med programmet.

I lördags köpte vi en ny hårddisk, 1 TB och trådlös!Skrattar I lördags kom Elin hit på kvällen och vi gick och hyrde en film, The Happening… Inte överdrivet bra asså, men åtminstonde sevärd. I fredags gick Therese och jag till stan efter skolan och kollade på glasögon. Jag bestämde mig för ett par som jag hade lånat hem innan från Glasögon-Magasinet… vi får väl se hur det går med det.


Men men, imorron kommer Ola hit och på  onsdag kommer även Sofie och Therese hit. Sofie sade förra veckan att hon ville bli pirat… väldigt typiskt Sofie. Då sa jag att hon måste lära sig fäktas och föreslog att Ola kunde fäktas med henne. Då blev Sofie eld och lågor… "Jaaa, vilken bra idé! Det gör vi Therese!" Hon frågade honom och han var på. Så det blir fäktning i trädgården på onsdag, stackars Sofie xD

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

