. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

energy

Lämna en kommentar

Jag hör att Benji på Nrj säger någonting om att man kan vinna
deras cd om man ringer in när "Viva la vida" spelas. Det jag dock inte
hör är telefonnumret… Men när han snackar igen efter några låtar
säger han numret och jag ringer dirr, för då börjar låten spela. Och
vem är det som svarar i andra änden ett antal sekunder senare…? Jo,
Benji själv, haha! Snacka om att jag blev paff, jag var ju inte riktigt beredd på det, så det samtalet blev helt fuckat… men men, en cd till i samlingen är ju aldrig felSkrattar


Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

