. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

Söndagsläsning

Lämna en kommentar

Det blev en hyfsat bra film som jag kollade in igår; Rendition. Hade nog lite för höga förhoppningar, men som sagt, den var helt okej.Ler

Idag har jag städat inne på toaletten så att det blev skinande rent. Inte så speciellt roligt, men ack så nödvändigt, och det blev ju väldigt fint! Sorterade lite bland tidningarna som låg överallt och skräpade och på så sätt ser det mycket renare ut nu. Mycket stolt över min insats xD Har även gjort lite kemi, inte för att jag begrep alla uppgifter, men en del fick jag gjort. Det som däremot har upptagit större delen av dagen är bokläsning av "När jag hör din röst". Asså herregud, jag kollade nu hur många sidor jag läst och det var runt 150 st.Förvånad Haha! Det var inte riktigt planerat utan jag bara läste på för att det var så spännande. Så nu är den boken till ända, vilket var ganska passade då jag ska lämna tillbaka den imorron på Spykens bibliotek. Tittade i deras katalog och såg att det finns på exemplar inne av den tredje boken, låna dirr imorron!Skrattar

Ännu en Beck-film visas ikväll och självklart sitter familjen Grönvall framför tvn och spanar in den. Ska bara hoppa in i duschen innan och tvätta mitt extremt smutsiga hår, det är riktigt vidrigt… yuk!

 

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

Kommentera

