. therese har tangentbordet

another blog about a 21-year-old girl :)

^. Femte Maj

1 kommentar

Therese och Elin, Ja.. Vad mer kan man säga?   14 år och små egna, bara.

Idag har vi varit ut och blåst bubblor.  "LOL". Haha , vi tog lite foton.. Ni kan se två av bilderna under foton – ^. Ute      ( heter kategorin )

 

Jaha .. alltid trevligt med sällskap när man ska kolla på film 🙂  Elin va ju här och Sassa kom senare ( mitt i maten. ) Kollade på en "rysare" som Elin inte hade sett klart igår kväll .. haha !  Det var väl ingen sån toppenfilm va .. men den va ju rätt okej iaf

När vi skulle hyra filmen så "palla jag inte följa med in i butiken .. (hm)" , så jag stod nere vid bäcken och lyssnade till fågelkvitter … hahahaha !  Det var faktiskt riktigt trevligt .. Har du möjlighet till det så är det absolut ett tips (: 

Iaf .. nu sitter jag här och lyssnar på musik och njuter av "lovet"   Sen blir det att läsa lite. Det är så mysigt att ligga i sängen med en toppen bok och lite soft ljus (: 

Ett annat tips .. om du inte har nån bra musik för tillfället så har jag nårra tips . haha   Nä men asså Metallica, Dream Theater och Iced Earth får en alltid på bra humör. Metallica med San Franciscos symfoniorkester ( S&M ) är så otroligt bra. Bara lyssna på hur bra dem spelar instrumeten. Man blir imponerad  

Men men , nu är det dags att gå och lägga sig. God Natt

^^.

Författare: theresegronvall

24-årig tjej som pluggar till civilingenjör på LTH. Film, vänner, musik, min hund och fotografi är saker jag också ägnar min tid åt :)

One thought on “^. Femte Maj

  1. Skitfin sida babes 🙂 Älskar mer än självaste livet! Saknar er (L) / SlashY .

Kommentera

